idolerna

Ja vem vinner nu då... alltså båda två är bra men Kevin hoppas jag vinner. Han är så härligt glad. Bara det är värt ett pris!
Och flickvännen med tummarna upp och en tår i ögat, så sött!
... och nu när Johan är ute ur leken... nä han höll inte måttet, så var det med det.
Det har iaf varit kul att följa idolgänget. Vilken upplevelse för dem!

Jag och Wilma är ensamma hemma och hejar på idolerna. Gullegubben är över hos grannarna och partajar.
Jag avstod, vill vara pigg och vaken i morrn på konferensen. Och så kan vi passa på att busa järnet, jag och Wilma! Husse är inte alltför förtjust i våra vilda lekar och skällande ;) . Han anar inte vad kul man kan ha med en leksak... morra och brottas.

Heja Kevin!


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är visst roligt att morra och brottas! Men man blir bara så hårig av det. Hundhårig.

2008-12-12 @ 22:12:39
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Erica

Men Prinsen sa att han hade hört att Kevin var en artist redan - i sitt hemland! Att han varit med i Maltas melodifestival och grejer! Är det inte fusk då? Jag menar, isåfall har han ju redan scenvana och erfarenhet osv osv... Tycker alla ska vara nollade inför en sådan tävling.

2008-12-13 @ 17:24:18
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0