not found

Vilket strul!

Page not found.... jag fanns inte, inte i går och inte idag. Men nu finns jag igen... fast jag kan inte logga in som vanligt utan bara via blogg.se. Vad trött jag blir :(
Om jag försvinner utan ett ord så är det bloggen som bråkar. Jag har inte rymt till Bahamas eller nåt sånt... nä, tyvärr.. jag sitter här vid datorn och svär!
Skulle hellre vara i Bahamas faktiskt. 
I natt kom våra grannar hem från Egypten, glada och nöjda och solbrända. De såg alldeles somriga ut mitt i vinterslasket. Ja ... suck.

decembersnön,  inte så vit längre


Kommentarer
Postat av: Vida

blogg.se verkar ha strulat en del.. i två dagar kunde jag inte kommentera på de bloggarna vilket kändes trist. man vill ju kunna ge feedback. Hoppas det är löst nu!



Kram

2008-12-03 @ 10:45:57
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: ejmis

Det strular mycket med bloggen nu =/

2008-12-03 @ 10:46:57
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja, bloggen var helt skruvad igår.

Jag försökte göra en massa på min design, men inte uppdaterades den inte. Jag tror nog att det var många som rykte i sina gråa igår när man ville och inte kunde.

Skönt att du inte har rymt till Bahamas för då hade jag blivit jätteavis.



Snart är det lucia och då kanske dina grannar kan leka pepparkakor då dom blivit bruna ! Ha, ha !



Ha en jättebra dag !

kram

2008-12-03 @ 10:56:51
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0