bilbingo

Nu har vi varit ute och kvällsvandrat. Wilmas träning fortgår, så matte har lite köttbullar med som belöning för x-tra bra beteenden.
Vad gör man inte för några euroshopper-köttbullar när man är hund!
Själv skulle jag inte äta dem ens om jag åt kött, tror jag.. de luktar inte gott!

Onsdagkvällar är det bilbingo i byn. Ivar sjuttiåtta - sjua åtta ekar det över taken.

Någon gång måste jag vara med! Det är kult med bilbingo! Jag försöker övertala Gullegubben om att han och jag ska sätta oss där på fotbollsplanen i vår bil bland de andra bilarna och spela, men han har hittills vägrat.
Men övertalningskampanjen fortgår, snart har han semester och då finns ingen ursäkt!

Jag och Wilma passerade fotbollsplanen och hörde några tanter med gåstol.. inte bil..
- jaa Sonja hon vann hon igen, femhundra kronor.. ja jag säger då det - hon har tur jämt hon. Det är ju bra med en extraslant. 

Jag menar.. kan Sonja så kan väl vi!

Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Har jag aldrig testat heller men det låter kul!

2008-07-10 @ 00:03:02
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Nina

Javisst... kan Sonja så kan ni :)



Om du är ett troll vete sjutton, men kronan passar alla. Billig var den också.

2008-07-10 @ 08:36:08
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0