halsont



Wilma ligger på Veirons plats under datorbordet.
Hon ligger försiktigt, det ser nästan ut som hon tänker.. får jag verkligen ligga här.

Idag har Wilma ont i halsen så hon ska nog faktiskt inte ligga där på det kalla golvet.
Hon gulpar och äter gräs och sväljer och sväljer och verkar riktigt besvärad.
Det bästa med att ha ont i halsen är att då får man glass. En stor portion vaniljglass!
Bra matte det gjorde gott sa Wilma, för hon vill inte ha någon mat som river.

Kanske har hon ätit upp någon stickig insekt vad vet man..
Det blir till att ta det lugnt idag.

Hoppas hon är frisk till måndag för då ska vi på träningskväll.
Vi skulle ta en kurspaus hade jag tänkt men så fick vi
en inbjudan till att vara med på några träningskvällar.
Och det kunde jag inte tacka nej till!



Kommentarer
Postat av: Nina

Stackars Wilma...



jag vet hur det är med halsond hund. Bortbytingen drabbas ofta. Och som den lathund han är så blir han än latare då, ids knappt kuta efter matte ens.

2008-06-27 @ 09:50:48
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Erica

åh Wilma dåe=(

Hur går det för veiron? har hon fått ngt nytt eller vad vet du? Tänker på henne



Jag tyckte inte att Härén var speciellt utdelande på tips eller liknande när han pratade i programmet. Väldigt flummig... Kanske för att han inte fick något betalt :o)

2008-06-27 @ 10:26:15
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0