sommarprat

Lennart Johansson är dagens sommarpratare:
 " I mitt program kommer jag bland annat att berätta om händelser och personer inom fotbollens värld som gjort intryck på mig genom åren, som till exempel mina möten med Pelé".

Jag ska lyssna om det inte krockar med något annat. Inte för att jag är så där vansinnigt fotbollsintresserad.. men alltid får man höra nåt som man inte visste eller begrep.

Mest ser jag fram emot Marie-Louise Ekman 16/8,  Dolph Lundgren 19/7, Mattias Klum 17/7, Peter LeMarc 6/7 och Jonas Wahlström 5/7.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har lyssnat på Sommarpratarna och än så länge har det bara varit "sådär"...

2008-06-24 @ 10:13:06
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0