utmaning

Utmanad av  Eva 
 
Vad gjorde du för 10 år sedan? pluggade biologi. Våndades garanterat över någon kommande tenta.

5 saker på komihåg-listan idag: promenera hundar, tvätta, vattna, cykla med Wilma, gå på lydnadskurs

Godis jag gillar: pop corn, nötter, chips ibland, choklad ibland. Inte sött så mycket.

Saker jag skulle göra som miljardär: först skulle jag vara självisk och köpa en gård och starta hunduppfödning och växtodling och B&B och.. och anställa en massa duktig personal så jag inte behövde jobba så mycket ! Sedan skulle jag dela med mig till släkt och vänner och till andra behövande människor och djur.

Ställen jag bott: Lappland, i och kring huvudstaden. Numera i vackra Roslagen.

Jag skickar utmaningen vidare till den som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0