bra idé matte

Det var mest inkallningsträning i går på kursen. Jag ska leta reda på min långlina och köra träning. På kursen är hon superduktig..men det är lite annat i "verkligheten"..

Måste laga linan bara.. någon av jourhundarna knipsade den. Inte Veiron den här gången.

Men Wilma skäller! Av glädje mest. Hon kommer supersnyggt och snabbt på -Wilma HIT! och sedan kommer ett  VOFF och så sätter hon sig vid min sida. Lite knepigt att träna bort .. jag vill ju inte förstöra glädje med att komma.
Ok ska vi inte tävla så gör det väl detsamma men det kanske vi ska någon gång..


I förmiddags tog vi vägen genom skogen så hon fick springa och göra lite vad hon hade lust med.
Bra idé matte, sa Wilma.

image63

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Gudars, vilken sötnos!

2008-03-21 @ 19:54:53
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0