Glad Påsk

Och sedan ringer syrran från årets pimpeltävling och önskar Glad Påsk... mest för att malla sig om att de hade strålande sol ...minus fem... och en massa snö... om jag känner henne rätt. Nej ska inte vara avundsjuk...(svårt).. hon är den som är bäst på att hålla familjen samman och ringa och så.

Nu har jag klippt ut och zick zackat alla delar till mina stolsöverdrag. Tråden också slut, först tyget.. sedan tråden... men nu har gullegubben köpt mer tråd också så nu har maskinen gått varm.
Allt medan killarna åkt final i konståkningsveemet. Adrian och Kristoffer på 13:e och 14:e plats - BRA JOBBAT!

Hundarna har tagit det ganska lugnt... undrar om de hört talas om att jag skrev att jag skulle sälja dem - billigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0