stalker

fyra nyanser av grått....hur trist som helst - och ruggigt...hade jag inte hundarna så skulle jag inte gett mig ut alls i dag. Tröstar mig med att det kan vara värre, såg nyheterna från Trollhättans oväder med en massa snö.

Men jag vet en som säkert är glad... jourhund Eden flyttade till Trollhättan och hon är en riktig snöfantast...


image77

jämngrått - mars härliga månad!

image78

hur söt var du? vi tänker på dig ibland... speciellt när det snöar.


Jag och Wilma körde kontaktövningar under promenaden. Hon kan hålla kontakt ett litet tag och så dräglar hon... långa strängar .... i förväntan om att få smaka lite av det matte gömt i vänsterfickan.
 
Men vi behöver mer störning - Wilma lyder dåligt när det är hundar i närheten.
I dag såg vi bara två jyckar - på håll, så:

Jag har blivit en stalker! 
...  finns möjlighet så förföljer vi folk som är ute och går med sina hundar.... de måste tänka att jag inte är riktigt klok... de kastar konstiga blickar och snabbar på stegen... undrar vem som blir mest störd : de eller Wilma?

Kommentarer
Postat av: uno

Så söt du är!
Jag gör likadant när matte och jag är ute och går för jag måste spanan in alla hundar, vi är ju släkt eller hur! Men som sagt det är dom som blir störda i mitt fall
Uno Snygg

2008-03-17 @ 16:58:02
URL: http://unoettblogg.se
Postat av: Britten

Kul att Du tittade in på min träningsblogg!
Har tassat runt lite på Din, som jag tycker har humor, så jag återkommer gärna.
Ha det gott!

2008-03-17 @ 22:56:04
URL: http://www.menageriet.cybersite.se
Postat av: Erica & Eden

Men shit va liten hon såg ut att vara där... Så Bebis på nåt sätt. Undra om det är nån skillnad eller bara vi som inbillar oss... Hihi :)

2008-04-29 @ 21:06:16
URL: http://tindrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0