torsdagskurs

I kväll äter maken hos parenteserna.

Jag och Wilma ska på kurs. Vi går en grundkurs i vardagslydnad.
 
Det är perfekt med kursande.Jag som av naturen är rätt lat kommer verkligen igång med träningen.
Vi har kört lite träning varje dag och det ger verkligen resultat.

Vi längtar till i kväll  ..  Wilma ääälskar att gå på kurs. Hon får alldeles stora pupiller och vill åka direkt när jag frågar om hon ska med.


image49

så här duktig tänker hon bli! 
  
 (vi ska inte öva på röda, arga katten)


Kommentarer
Postat av: Lix matte

Så är jag också, behöver liksom en spark i baken för att komma igång med träningen. Ska äntligen börja grundlydnadskurs med "huliganen" i april! :D

2008-03-14 @ 12:56:54
URL: http://lillelix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0