vårkänslor

Maken fick gulasch. Gott men va mycket lök sa han. Så går det när man litar till receptet.
Jag tyckte det skulle väl mycket lök, men okej jag har aldrig tidigare gjort gulasch så jag köpte det...

Veiron har börjat löpa. Jag tänkte att hon kanske var kastrerad, omplaceringarna är ofta det.....men tji fick jag.
Nu väntar jag bara på Wilma.. hoppas hon löper samtidigt så de inte avlöser varandra.
Jag har tyckt att Veiron har markerat ofta ute sista dagarna. Hon har inte lyft på benet...... men det är snudd på.... nu fattar jag varför. Det gäller att tala om för grabbarna att det är dags snart ...

I fjol och förrfjol den här tiden så hade vi besök av samma flat-hanne. Få se om han dyker upp i år också (vi har sparat numret till hans husse så han kan hämta hem honom). Den kärleken den kärleken..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0