bonde söker fru

Bonde söker fru börjar om en liten stund. Det ska jag kolla på!
Jag tror att det är så att åtta bönder ska bli fyra som vi sedan ska få följa till hösten.

Undrar vem man själv skulle ha skrivit till? Om jag inte hade haft en Gullegubbe redan förstås!
Fast jag skulle aldrig i livet vilja vara med på tv och pussas med kameran rakt upp i ansiktet - nej fy vad obehagligt! och alla som sedan vet en massa om en och känner igen en och så måste man vara med i let´s dance och vet aldrig hur det slutar..

Han Peter Gustafson är snyggast.. men han gillar killar...typiskt! Hon Malin Sundin med hundarna skulle förstås passa mig bäst.. men jag gillar inte tjejer... typiskt! Norra Öland är ju jättefint, där bor en, som gillar att bugga... näe..

Så var det bra med det!

Bönderna - Lycka till! hoppas ni alla hittar kärleken!

Nu ska jag göra fläsk och löksås och potatis åt gullegubben som är på väg hem.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har redan mina favoriter =)

2008-05-21 @ 22:22:16
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Bitte

Skulle inte våga ställa upp i TV L Även om jag var singla.Men kul var det att se första inspelningen härifrån,sen har jag missat resten.

2008-05-22 @ 08:26:53
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Hanna-Sofia

Kikade också på det och alla verkade ju sympatiska på sitt sätt, håller med dig om Peter :-).Tänk vad komplicerat det kan bli där om hans killar blir kära i varandra, nej aldrig i mitt liv att jag skulle ställt upp på ett sådant program själv. Men det är ju verkligen imponerande att det finns såpass många singelbönder i Sverige som vill det.

2008-05-22 @ 19:41:52
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0