på laddning

Har gått promenad med båda hundarna. Knallblå himmel och varmt! Hundarna var alldeles flåsiga när vi kom tillbaka och nu har de tippat omkull på golvet båda två. Terriern är definitivt nöjd, hon höll inte på att ta sig hem sista biten så svettig och trött var hon.

Jag ska ta en paus innan cykeltur och lydnadsträning med Wilma. För det ska det bli varje dag hela veckan, så det så!

Dels är det väl varmt så här mitt på dan och så behöver kamerabatteriet laddas.
Kan inte gå någonstans utan min kamera! Tänk om det sitter en havsörn på en sten och tittar på mig och jag har glömt kameran hemma! Det blir som ett gift.. fast ett roligt gift :-)

En Nikon D80 har jag och jag är supernöjd med den. När jag köpte den sa gullegubben... mja det var ju lite väl dyrt är du säker på att du kommer att använda den. Ha, han hade ingen aning!! Den var väl värd det den kostade. Det skulle vara kul att gå en fotokurs någon gång och lära sig fota "på riktigt", höstprojekt .. kanske.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fotografera är roligt. Och nödvändigt :) Jag ska nu lära mig photoshop på riktigt... och webbdesign. Underbart!

2008-05-28 @ 12:36:13
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0