Gustav Adolfdagen

Ännu en bakelsedag.

Förtjusande frost över trädgården.
Trots det har jag inte tagit ett enda kort.
Man borde gå upp i ottan med laddat kamerabatteri och fånga det första ljuset på silvrig natur.

Obama höll ett underbart tal till sitt folk.
Tänk om det fanns en tid när det inte spelade någon roll vilken färg eller storlek eller näsa eller dialekt eller kön... man hade. Och ingen ens reflekterade över vilken färg presidenten hade.
Det är en vacker tanke men jag tror den dagen är långt borta.... om den alls kommer..

Vita Hund-figurerna har alla fått nya kläder. De har lovat att mannekänga på bloggen lite senare.
Nu har jag nya saker på gång.. få se hur det blir.
Jag har fyllt ett helt ritblock med ideér. Det bara kryllar av ideér i huvudet. Jag måste tömma ut dem då och då på papper så det blir plats för nya.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaha, det var därför jag såg flaggor på bussen ute imorse. Ha, ha ! Total nollkoll tydligen.



Ha en bra skapardag !

kram

2008-11-06 @ 10:45:21
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0