borde

Ännu en solig dag. Känns som man borde passa på.. vara ute, njuta..
vem vet hur länge det varar.

Jag har några borden ... jag borde ta upp pumpen ur dammen och göra ren den.
Inte särskilt njutbart! Det är inte så frestande att sätta ner händerna i det kalla och lätt slemmiga vattnet.. så jag drar mig för att göra det.
Borde klippa bort en del överblommat och städa upp i potatislandet också.
Plus en massa annat.
Jag är expert på att skjuta upp saker. Om det fanns en sådan tävlingsgren skulle jag vinna, lätt!

Men först blir det Wilma - time. Titta där sköt jag upp pumpupptagandet direkt!
Vi ska nog träna lite, det var längesedan.
Ja det gör vi. Jag köpte ju supergott godis på marknaden.
Supergodiset (torkat rådjurskött&torkad lever)i fickan + klicker, det blir bra och roligt!


Kommentarer
Postat av: Christa

Borde vara ute o få mig lite sol jag också..

MEN.. Idag sitter jag dogvakt hos min groggiga Ozzy.

Han är så tröttis efter vet. besöket.

Får nog snart BÄRA ut honom innan det händer en olycka i min säng... Han sover så jätte hårt.



Ha det gott i det fina höstvädret..

Kram

2008-10-07 @ 13:54:35
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Susan

Framförallt låter det ju mkt roligare! Träffat två jack rullsels i helgen, en riktigt ouppfostrad men charmig hanne och en mesig liten tik, känner att småhundar...nja..."barnvakt" till föräldrarnas terrorist Lhasa-Papillon till helgen, blir sisådär kul...min gammeltant kmr deppa i hop

2008-10-07 @ 14:15:03
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Helena-rutan

Borde ja.. Det är mycket man borde. Tänkte förut idag att jag faktiskt borde gå ut i solen.. Jag behöver verkligen det. Kom jag ut då? Nääääää. Eller jo, lite på uteplatsen men jag hade behövt en promenad i det fina vädret.

2008-10-07 @ 17:43:38
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/
Postat av: Kattis

Hallå!

Ja, vi gfår hoppas att han tycker det för han har ju inga andra som tar hand om honom. Fast han märks knappt ändå.

Ha det så bra ikväll!

KRam

2008-10-07 @ 17:48:32
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0