dålig matte

Det är finemang att ha en gästbloggare.
Speciellt de dagar då man är sådär extra lat och inte har nåt vettigt (eller ovettigt för den delen) att säga. 
Och det har jag varit i dag. Inte fått nästan nåt gjort på hela dagen.
Bara myst och tittat på en massa skräp på teven och sytt lite.
Nu ska jag förbarma mig över hundstackarn. Jag känner mig som en mycket dålig matte, hon har bara fått lata sig hela dagen hon också. Det är liksom inte riktigt hennes grej. Men hon har tålmodigt väntat och väntat...
Gissa vad det blir till middag... rätt! 
Hämtpizza.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va gott det lät med pizza !

Här blir det ett recept som jag har på min receptblogg - pasta och kyckling !



kram

2008-10-28 @ 16:20:39
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nina

Både hund och matte måste få ha latdag ibland. Så du har gjort helt rätt!

2008-10-28 @ 20:31:44
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0