mer från mässan

Det var förstås en hel del butiker som hade montrar på mässan. Det finns en väldans massa fint att köpa och är man snål och lite småfattig som jag så kan man alltid sno ideér och göra själv... eller åtminstoner försöka göra själv;)

En av de trevligaste var Viggbyholms blommor. Så nu ska de få gratisreklam:)! Jätterara tjejer som stod i montern, vackra saker och fint pyntat. Där köpte jag mina hyacintglas. Snart är det hyacinttider! 

mossa med pärlklädd tråd virad runt, i bollform. Lätt att göra själv! Det fanns också hjärtan i mossa.
Blommiga trädgårdsbyxor för den tjejiga trädgårdsmästaren.



Lyxiga bakformar i randigt. Inspiration..



Mina hyacintglas... fina eller hur :)!



här kommer lite mer inspirerande bilder:

pärlor på kronformade blompinnar... silver... orkideér



taklök ist för mossa i adventsljusstaken.
Men svarta band är lite väl dystert tycker jag... guld hade varit fint.



vackra tavlor med olivträd, cypresser, citrusträd...



de här träskorna är söta som karameller!



Och titta vilka som var på mässan, Stor-Babs danska kusiner!
Lite jul fanns det med... glittriga isbjörnar och långbenta tomtar.


Kommentarer
Postat av: Anita o Uno

Nämen oj. Så mycket fint. Kul och ser jag inte din Babsan på bilden haha.

2008-10-11 @ 14:58:10
URL: http://unoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0