lilltjejen

Lilltjejen, gogumman, tokfian. Kärt barn har många namn så också kär hund.
Hon är också en jättejobbig hund. Mycket hund som man brukar säga. Inte en som bara vill ligga och mysa även om hon gör det ibland också. Helst kryper hon då upp i gästsängen. Den enda säng hon får ligga i. Annars är det golvet som gäller. Då ligger hon helst vid mig med huvudet på mina fötter. Gogumman :)
I sovrummet har hon en egen madrass på golvet nu för tiden. I början sov hon i bur för husfridens skull men den behövs inte så ofta längre.

Hur jag ska klara av att hon flyttar vet jag inte... det blir hemskt. Bra för henne för hon får jobba men hemskt för mig. Det kommer att bli tomt.




Kommentarer
Postat av: Maja

Åå ja det måste va det allra värsta med hunderiet! Stackars dig, har du möjlighet att träffa "dina" hundar nån gång efteråt?

2009-08-29 @ 09:23:32
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Erica

Mmm det blir alldeles säkert jobbigt, men så är det ju för oss människor.. Men det finns en bra sak med att hon flyttar, det är att jag och Eden och lillskitan kan komma och hälsa på. :)

2009-08-30 @ 16:49:25
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0