goda nyheter :D

Nu ringde en tjej från Försvaret.
Den tjugosjätte januari ska vi på test!
Känns bra att ha ett datum.
Två månader kvar innan schäferplutten flyttar.

Hon hade sett röntgenresultatet, D-höfter var diagnosen. Alltså det kunde varit värre.
Veterinären han trodde att hennes höfter var E. Vad bra att det inte var så illa! 
Tjejen som ringde sa att Diva kan placeras :D!!!

Jag ska få berätta om hunden via mejl och så ska hon leta lämpligt hem.
Hittar hon någon bra familj så kommer de troligen att vara med när hon ska testas.
Spännande!

Men jag känner mig som en svikare... Diva tror ju att vi är hennes familj. Vad hemsk jag är..


Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilket bra besked =)

2009-12-08 @ 17:18:57
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Erica

Skönt att höra! Det kommer bli bra att hon får en familj... Hon kommer få det bra, tror inte du behöver oroa dig raring. Det kommer bli jättebra. Snart kan vi komma och hälsa på med hulliganerna dessutom :DDD

2009-12-08 @ 18:45:01
URL: http://tindrah.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja du, inte helt lätt att lämna bort en hund sådär! Men som tur är lever hundar i nuet och är inte alls som vi, alltså tänker på sådant som redan varit. Hon kommer att trivas bra med sin nya familj, om de nu är bra. =)

2009-12-16 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0