kvällsnöje

Datorn är avdammad nu, blank och fin. Annat är det med mitt hem. Diva fäller sin underull ... skulle hon ha gjort i våras om hon varit lite smart. Gått och svettats har hon istället, hela sommaren.

Handarbetslampan har också gått. Ingen extra glödlampa som passade fanns hemma. Det blir inget virkande ikväll. Nu är det spetsar på gång... långa ringlande med stjärnmönster i tunt vitt garn. Så småttigt att en bra lampa är ett måste. Det blir läsa en stund istället.. Människohamn läser jag, av samma kille som skrivit Låt den rätte.. Den var lite bra i början men nu vet jag inte... liknar Stephen King för mycket. Låt den rätte komma in- filmen tyckte jag mycket om. Ska läsa den sedan. Jag tror den är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0