hejdå...

Nu har Gullegubben åkt iväg. Inte utan att det känns ensligt.
Hejdå....puss puss.
Eftersom det blåser så dant i dag ska de bara ta en kort tur till Waxholm och lägga till där över natten. Det lät som en bra idé tycker jag. Åksjukepiller har de visst med sig också om det gungar vilt och det lär det göra.

Jag har roat mig med att lära mig hur Picnik fungerar. Det var rätt lätt... och framförallt gratis.
Jag skulle vilja kunna bättre... kunna Photo shop och göra en massa kul. Men jag har inte riktigt ro att sitta vid datorn så länge som det behövs för att klura ut allt. Photo shop har jag inte ens laddat ner. Men endera dagen så gör jag nog det. Får sätta en mjuk kudde på datorstolen :)


Kommentarer
Postat av: anita&uno

Hej! Ja då hamnade jag på Picniksidan och det var kul. Men allt tar tid så det blev en testbild.Skall lägga den på min blogg så får jag se hur den ser ut.

Ha det gott i stormen och en skön helg med.

2009-06-05 @ 18:37:19
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Vad fint fotot blev med "softet" runt om! :-) Picnik är ganska kul, fast nu var det ett tag sen jag höll på med det. Photoshop har jag inte testat, bara Elements - och det var i lite krångligaste laget för mej, måste jag erkänna. Eller krångligt är det väl egentligen inte, men att man kan göra så himmelens mycket med det gör ju att man knappt kan greppa allt, och det tar jättelång tid att sätta sej in i funktionerna + att lära sej att använda dem på rätt sätt. Men är man bara envis och intresserad så är det inte så svårt - och resultatet kan ju bli hur bra som helst! :-)



Hoppas seglarna har det bra!?



Och att du har en skön helg tillsammans med hundrana! :-)

2009-06-06 @ 12:21:04
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0