till veterinären

Det var dags för Wilmas årliga vaccination. Så vi var till veterinären. De har drop in på onsdagkvällarna. Jag passade på att ta med Diva också för hon har en lilltå som är lite röd och som hon slickar på ibland. Tänkte att jag måste kolla så hon inte har en infektion eller nåt. Det är troligen svamp sa veterinären så jag fick tips om salva och rengöring.
Både veterinären och hennes assistent blev väldigt förtjusta i Diva. Åh! vilken trevlig schäfer! sa båda två (kan ha att göra med att Diva pussade på dem jättemycket :)). 
Hon är verkligen en trevlig hund, jättejättegullig. Skit att hon inte är frisk i höfterna! Skit!

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hoppas tån blir bättre med behandlingen. Slickar hon bort salvan eller inte? Klart vetten blev förtjust i en sån kelig hund. Men jag förstår att Du bävar för framtiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0