ditt och datt

I natt sitter jag och bläddrar runt för att försöka lära mig... byta header, hur gör man. Byta färg. Jag är urless på min fula blogg. Alltså inte less på att blogga men less på att den är så trist och ful. Jag är för feg för att bara prova att ändra i koderna... tänk om allt bara hoppar omkring och blir fel och så lyckas jag inte ändra tillbaka. Det vore katastrof! Eller så ändrar jag från blogg. se till någon annan som kanske är lättare eller ser snyggare ut i original. Eller... nä jag vet inte.
Eller så köper jag en ursnygg design från någon som kan. Fast det vore kul att kunna själv... Nä som sagt jag vet inte hur jag ska göra. Bloggen får fortsätta vara ful tills jag bestämt mig. Bläää!

Vovvarna sover och snarkar. De har varit snälla idag. Påverkade av vädret de med kan jag tänka. Riktigt trist väder har vi haft idag. Lika trist som bloggen min;) Regn... snöblandat slask... nordanvindar. Idag var första dagen som vantarna åkte på och huvan drogs ner över öronen. 

I övermorgon ska Diva höft- och armbågsröntgas. Sedan skickas plåtarna för bedömning någonstans... kennelklubben eller.. nej jag vet inte. Iaf så får Försvaret reda på resultatet av röntgen så småningom och om det är bra då kommer hon att kallas till L-test (Försvarets eget mentalitetstest). Men när det blir exakt det vet jag inte än. Då när testet blir av... då flyttar hon hemifrån... snyft...
Sista veckan Diva bor hos oss SKA HON FÅ sova i sängen med mig! Så det så Gullegubben!

I morgon ska jag till tygaffären och inhandla ett lager braatthatyger. Grannfrun och jag gör rajder dit ibland. Det ser jag fram emot :)



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag tycker inte din blogg är ful! Men det är ändå kul att testa lite nytt ibland. Dum som jag var när jag höll på och ändrade en massa ett tag, så skrev jag inte ner allt nytt jag lärde mig och nu är det väl puts väck i minnet, jaja får väl skriva ner nästa gång. Ett tips är att ta en kopia på kodmallen för säkerhets skull.



Hoppas det går bra med Divas röntgen i övermorgon, Nancy var och röntgade armbågarna idag då hon haltat något en tid, men det var ok och det blev ordination bantning istället.

2009-10-14 @ 00:43:36
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning igen! Skam den som ger sig...försöker igen att kommentera!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-14 @ 09:21:28
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: sadia

det gäller att experimentera sig fram när det gäller designen :)

2009-10-14 @ 10:09:51
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: sadia

sv: jag gör de i photoscape

2009-10-14 @ 10:10:15
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är faktiskt inte så svårt med koderna när man väl lärt sig. Då blir det riktigt kul! Om du provar att googla på stilmall + blogg till exempel kommer det nog upp många bra beskrivningar! Men jag tycker inte din blogg är ful, men visst är det förnöjande med omväxling ibland :)



Hoppas det går bra med röntgen!

Kram, Sofie

2009-10-14 @ 10:45:03
Postat av: Sofie

Kommentaren ovan kom från mig :)

2009-10-14 @ 10:45:37
URL: http://syssla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0