matte, jag har tråååååkigt!

När man har två hundar kan man tycka att de borde roa varandra och leka tillsammans men...


- Matte, lek med mig. Gör något! Jag har trååååkigt!... det är vad den här minen betyder.
Diva försöker alltid blanda in mig i leken. Det är ett evigt tjatande.
-Jag har inte tid nu. Lek med Wilma istället, säger tråkmatte.




Om jag fortfarande sitter kvar trots blickarna börjar Diva hämta leksaker.
Först kommer hon med mattes gamla strumpa.
-Här matte får du!



- Den är jätterolig. Vi kan döda strumpan - du kan kasta den! Jooooo!!!




När inte det gick vägen... matte sitter bara kvar och är tråkig.
Då hämtar Diva ännu fler saker. Tjatar och tjatar. Till slut har jag hela soffan full i tuggrep, strumpor, kongen, träskor... kläder - you name it!











Kommentarer
Postat av: Ninna

Du verkar ha tolkat blicken bra. Hon är väldigt söt och jag kan förstå om det är svårt att inte uppmärksamma henne :)

2009-10-24 @ 20:28:54
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken sköning ;)

2009-10-25 @ 11:58:30
URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0