en massa delar

Jag har klippt ut alla delar som ska bli stolsöverdrag. Fem stolar ska få kläder... blir en väldig massa delar.
Jag håller på att zigzacka alltihop. Symaskinen går varm! 
Vi var till tygaffären men inte hade hon något mellanlägg till mitt babytäcke... kommer i December. Typiskt! Ja ja får sy annat så länge.



Så här ser stolarna ut som ska få nya kläder.



Jag sydde överdrag för ett och ett halvt år sedan. Men färgen passade inte ihop med en soffa som står i samma rum... bara att sy nytt...
Jag gör likadana nu. Men i vitt.



Kommentarer
Postat av: Nina

Vad trött man kan bli när tygaffären inte har vad man vill köpa!

2009-10-28 @ 13:54:49
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0