lunch

Bröderna Brothers eller som de också kallas; Gullegubben och Svåger Sjöman håller på och gräver grund till växthuset idag. Jag lagade lunchen.
(så att de ska orka jobba riktigt mycket ...man får inte vara dum ;)).

Det blev köttsoppa och ostsmörgås.
Det är roligt att göra fint... duka med fina bestick
(förutom osthyveln med plastskaft då.... men annars ) och vita servetter.
 Lite vardagslyx och allt blir så mycket trevligare :).
Kaffe och chokladbit till efterrätt.

.... tänkte inte på... bara de inte äter sig för mätta så de inte orkar jobba alls.... ooops!



Mina älsklingstallrikar. Riktiga restaurangtallrikar från Martin Olsson.
Härligt stora och jättebra kvalitet.
Jag är supernöjd med dem.



Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Vad gott det ser ut! :)

En fin klänning till hade du sytt såg jag. :D

2009-10-20 @ 15:21:29
URL: http://helena-rutan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0