shoppat loss

Så där ja.
Nu har jag tyg hemma så jag står mig ett tag.
Fick tag i det mesta på min shoppinglista.
Hon i tygaffären skakade på huvudet åt mig i smyg ;) när jag köpte en liten bit sånt och en liten bit sånt och en liten bit sånt. Men det bjuder jag på :)



så här slutar den tragiska visan:

...Så slängde han ballasten, och det var symaskin,
symaskin skin skin, syma ma ma ma ma ma skin.
Och efter det så slängde han sin kära Josefin,
Josefin fin fin, Jose Jose Jose fin.


Nu går han där och sörjer sin kära Josefin,
Josefin fin fin, Jose Jose Jose fin.
Som sitter där på havets djup och trampar symaskin,
symaskin skin skin, syma ma ma ma ma ma skin.



Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Undrar just jag, om du inte redan har ovandlat åtminstone ett par av de där små söta tyglapparna till något spännande!? :-D

2009-10-14 @ 18:46:39
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Karolina

småblommigt är fiint! :)

2009-10-16 @ 15:26:36
URL: http://karolinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0