:)

Tack alla söta bloggisar för grattishälsningar! :D
Nu är firandet över för den här gången... förutom en liten fest till helgen. Då kommer Svåger Sjöman hem från de sju haven. Och fest är aldrig fel :)
By the way.. det lutar åt New York... fast jag har inte kryssat i rutan än. Blommor älskar jag och Chelsea Flower Show är en dröm sedan länge.. men kan jag motstå stadspuls och shopping och sevärdheter... tror det blir svårt. Jag fyller kanske jämnt fler gånger... Kanske till och med passar bättre i halmhatt med rosor runt brättet ju längre tiden går :) och det måste man ha när man går på blomstermässa!

Kommentarer
Postat av: Lotta

grattis i efterskott gumman!!!!!!!!!!!!

2009-10-01 @ 13:56:23
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Daniel

å jag grattar å fnittrar oxå i efterskott!

2009-10-02 @ 07:28:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0