kösystem

Jag har aldrig varit med om ... vilka tulpaner! Man blir glad av dem :D




Jahapp nytt projekt. Kudden kan jag inte göra färdig än för jag har inte stoppning så det räcker.  Den är iaf färdigvirkad. Jag ska visa sedan hur det blev när jag har sytt innerkudde och stoppat den.

Nu fick det bli amigurumivirkning ett tag istället. Inga undersängenmonster än.. de står på kö, några ideér är före. Tror monstren har könummer 4. Bara dra en lapp ni kära nya ideér så blir det er tur snart :)!

Det här huvudet är början på en Wilmawannabe- amigurumi. Jag tror hon blir gullig :)



Jag är nästan frisk från snuvan nu. Tur det för till helgen får jag Blekingebesök. Yippeee :D! En lika virktokig en som mig kommer på besök...hinner vi kanske vi åker och köper garn :)

Nu på morgonen sitter jag och väntar på Anticimex, hela huset har invaderats av kackerlackor... nä skoja bara! Hu vad hemskt det vore!! Nej, det är nåt med försäkringen, ingår tydligen att de ska kolla att badrum, rör, tak och annat inte har vattenskador ... har nåt med premien att göra tror jag.

 


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Till och med en rejäl vattenskada vore nog att föredra framför en kackerlacksinvasion!? 8-X Fast jag hoppas så klart att Anticimex inte hittade några problem alls!! :-)



Jag känner mej också lite pysslig idag - "virkar" i bloggdesignen! :-D Ja, inte i den vanliga bloggen förstås, utan i en "test-blogg" (för annars skulle den nog rätt vad det är kunna braka ihop fullständigt - för det är ju inte helt riskfritt att ge sej på koderna, iallafall när man inte riktigt vet vad man gör! ;-) Hm!!!).



2010-04-20 @ 13:51:17
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Ninna

Vad frasiga tulpanerna ser ut!!! Väldigt vårliga och fina:)

2010-04-20 @ 20:10:09
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: sadia

håller med, man blir så glad av blommor :)

2010-04-21 @ 15:35:37
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0