blågult och en kopp kaffe

När börjar OS egentligen..jag har noll koll. Kanske det börjat redan. Nä det borde jag märkt.
Inte konstigt att det känns rätt i tiden att börja snegla på blågult... blågula OS vantar .. tja varför inte ;)

Fast först ska jag göra de rödvita klart. De blir blommiga och riktigt söta :)
Men stackars min tumme. Den börjar bli sliten av allt stickande.. tur att det finns fina Hello Kitty-plåster, då gör det inte så mycket ;)



Jag är väldigt svag för sånt gulligt. Kan inte motstå!
Den här asken är egentligen till för pennor (hihi jag hade den när jag pluggade på Universitetet.. moget !)
I den bor mina virknålar nuförtiden. Ordning och reda .. och det är fredag!  :D



Nu är det dags för dagens första och enda kopp kaffe.
Classics Festivia i en porslinskopp med tunna kanter mmm så vill jag ha det :)
Kaffe i stor mugg..nej tack!  Det är barbariskt.


Kommentarer
Postat av: lotta

trevlig helg!! kramis!

2010-02-12 @ 17:20:36
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Erica

jag vet inte:( Prinsen kan inte ta ledigt hur som helst i resten av feb och jag ska ha hästarna 3 kommande helger :(((((

2010-02-12 @ 19:00:18
URL: http://tindrah.blogg.se/
Postat av: Vida

Jag är också svag för gulliga saker och Hello Kitty på fingret gör det gladare :) Skickar en kram på alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 12:28:32
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0