prenumererar

Man blir så glad när det ramlar ner nåt annat i lådan än reklam och räkningar :)
Andra numret av Lantliv kom idag. Jag gillar den tidningen fast jag blir lite smått sjuk när jag ser allt fint, all fin inredning. Vill ha jag också!



Jag har lyxat till det ordentligt och tagit en prenumeration på den här tidningen också. Hemslöjden heter den. En underbar tidning, precis i min smak. Jag visste inte att den fanns förrän vi var hemma hos pappsen och jag såg den hos honom. Jag snodde med mig ett ex hem och nu väntar jag med spänning på att den ska börja dimpa ner här också.



Kommentarer
Postat av: sadia

håller med, roligt när det hamnar annat i brevlådan :)

2010-01-22 @ 15:03:59
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Maja

Kul med inspirerande tidningar!

Sv: Ja då förstår jag, Hoppas du kan få reda på var hon hamnar i alla fall. Annars måste det vara svårt att släppa taget kan jag tänka mig.

2010-01-22 @ 19:23:10
Postat av: Maja

Hej, hur går det? Har hon åkt än? tänker på dig! kram

2010-01-24 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0