scheisse

Minsta storleken gjorde jag. Men nä den blir för stor i alla fall. Alldeles för vid runt magen. Man skulle kunna ha den om man väntade barn! Jag var tvungen att sticka nästan klart innan jag kunde prova och det ser inte klokt ut. Modellen är tydligen sådan. Jättevid. Scheisse! Annars gillar jag ju den. Gillar mönstret på oket. Nu är frågan,ska jag riva upp och göra om efter annat mönster som inte är så in i bängen stort och göra likadant mönster på oket på den nya eller ska jag lägga tröjan till handlingarna... kanske skicka till systerdotter som är gravid hihi. Känner jag mig själv rätt ... ihärdig till tusen .. så kommer jag att göra om, riva upp och börja om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0