inte som jag tänkt mig

Inte kom jag hem med någon ram inte som jag tänkte. Det fanns bara i vitt och fyrkantig... inte vad jag tänkte mig. Men sedan när jag kom hem ångrade jag att jag inte köpte en i alla fall... det kanske hade blivit bra nog. Att jag inte kan bestämma mig! Jag blir galen. Jag brukar skylla på att det är för att jag är Våg...velar och velar,  kan aldrig bestämma mig..någonsin. Nä galen blir jag inte men väääldigt trött på mig själv.

Några braatthasaker kom iaf med hem :) Pappersboxar (fina, ska köpa fler!) som jag ska sortera mina garner i snyggt och prydligt och.. framförallt så blir det lätt att hitta och jag slipper rota runt i plastkassar (nuvarande sorteringssystem). Och en glasburk som jag ska ha tvättmedel i i nymålade tvättstugan. Alltid något. Ja just ja en kontorsstol köpte vi också, den billigaste men den snurrar och det var huvudsaken :)

Nu ska jag titta på amerikanska idolerna. Några är riktigt bra, sjunger så jag ryser..
Wilma snusar i soffan på ett täcke, snusar och snarkar. Hemtrevligt :)
Brasan brinner i kaminen. Ute har temperaturen sjunkit till minus 11.
Vad hände med våren?


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tjena! Synd på tavelramen...men du hittar säkert nån!

Våren..jomen visst är väl den på väg? I allafall på dagarna...

Kramen!

Ragnvi

2010-03-17 @ 10:42:24
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Erica

åh, men jag som såg fram emot att se hur det blev med rostavlan! :( Hihi en såna glasburkar har jag kaffet i, både malet och bönor. Vet du, jag brände mig lite på bröstet och i ansiktet när jag satt ute på terassen och läste bok igår... inte klokt! Haha. :) Satt visserligen 2,5timma men ändå ;)

2010-03-17 @ 11:17:53
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0