kycklingmatte



I morrn kväll ska vi lämna Wilma på pensionat för vi åker bort några dagar. En bussresa ska vi på, Gullegubben ska vara chaufför. Men hu vad jag ska sakna Wilma, önskar hon kunde följt med. Hundar borde få följa med alltid på allting!
Hon ska vara på ett nytt pensionat som vi inte använt oss av förut. Vi har varit där och tittat och det verkar bra men det känns ändå lite oroligt att lämna henne. Ja jag vet, jag är en kycklingmatte. Jag kommer att ringa dem där på pensionatet och höra hur det går.

Nu ska jag starta upp en ny strumpstickning så händerna har något att göra på bussen :)

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Kycklingmatte är även jag fastän jag inte har egen hund utan lånar/passar yngste sonens lilla Nelly ibland....ja, ibland ganska länge.



Tänk om Willma har kunnat vara hos mig....det finns hundpassning hemma hela dagen ;-)

men det går säkert jättebra - hon busar nog med de andra woffsingarna och har skoj.

2011-08-24 @ 15:44:28
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se
Postat av: Nettan

Om du tycker att du en kycklingmatte så är jag nog likadan.

Jag har inte lämnat bort våra tre killar en enda dag sen vi fick hem dom. Och då är den äldsta 6 år. Ha ha !



Det får bli till min uppfödare i sånna fall som jag umgås privat med.



Lycka till.

kram

2011-08-24 @ 19:19:03
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Vida

Hoppas resan blir toppen! Är lika mkt kycklingmamma som du när jag lämnar bort min katt nånstans där jag inte vet hur de har det... men det brukar ju vara bra.



Varmaste kramen från Liv

2011-08-28 @ 12:18:06
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Ingegerd

Inte kul att känna sig orolig! Hoppas nu det går jättefint för Wilma och att ni får en trevlig utflykt. Vi har aldrig lämnat in våra hundar på pang, jag har kollat på några men vågade inte. Så små hundar kan krypa igenom minsta lilla hål.

2011-08-28 @ 12:35:13
URL: http://vitplister.blogg.se/?tmp=28122148

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0