mätt

Jag är fortfarande mätt!

Igår var vi på julbord och fullkomligt vräkte i oss. Det känns som jag inte behöver äta något mer på en vecka faktiskt och julmat det vill jag inte ha nåt mer i år. En del går på 3 - 4 julbord under december plus det egna på julafton, jag begriper inte hur de orkar.
Det var i alla fall väldigt gott och trevligt. Det var jag och Gullegubben och hans familj som smörjde kråset på ett närbeläget slott. Fantastiskt vacker omgivning, det var bara snön som fattades annars var det komplett juligt med tomtar, ljus och glögg och allt.

Det fortsätter regna i dag. Någon plusgrad och ett konstant skvitter. Grått och blött. Grannarna tar sitt pick och pack och åker till Spanien över jul, skulle inte vara fel faktiskt. Paella och sol, ja tack!



Så här såg det ut i fjol vid den här tiden...vilken skillnad!

Kommentarer
Postat av: Vida

Åh vad jag saknar snön men nu har det kommit lite, kan det bara få stanna på backen snälla... idag lägger jag ut fina sockarna som du gjort.



Kramen från Liv

2011-12-18 @ 11:14:00
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0