doftar sockerkaka i hela huset



Väntar på att Gullegubben ska masa sig hem. Han ska mötas av doften av nybakt sockerkaka så han känner sig extra välkommen hem. Jag hade lite frukt som behövde ätas upp så den har jag hackat ner i kakan. Blir gott hoppas jag... åtminstone luktar det gott.
För mig räcker det med doften, är ingen sötis alls men bjud mig nåt chilistarkt så tackar jag inte nej.

Jag har en stickpaus. Ska färdigställa påbörjade projekt istället. Här i byn ska det vara loppis om ett par veckor.. är lite sugen på att hyra ett bord och lägga upp lite av alla mina tavlor, strumpor, amisar och annat och se om något intresse finns.

Kommentarer
Postat av: Borzita-57

Hej!

Vilken bra idé. Jag tycker verkligen att du ska hyra ett bord och visa upp dina handarbeten. De är så fina så jag tror att folk kommer att beställa av dej sen.

2011-01-31 @ 22:14:52
Postat av: Ingegerd Holmsten

Mums, det var länge sedan jag bakade. Låter supergott med frukthacket i. Klart Du ska stå på loppisen! Ta med visitkort el dyl.

2011-02-01 @ 12:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0