ren och fin



Nyduschad och shamponerad, fin och fluffig och efter fönande så är hon bara lite blöt bakom öronen.. men hemmet är fullt av våta handdukar och hundhår. Först sanera jycken och sedan blir det till att sanera hemmet men först ska jag titta på It´s me or the dog med Victoria Stillwell. Jag gillar inte henne särskilt mycket men allt med hund kollar jag på, alltid lär man sig nåt.
Jag badar inte Wilma särskilt ofta, tycker hon luktar godare som hon är och inte full med shampodoft. Hon luktar inte hund utan mer som syntet... som ett gosedjur jag hade när jag var liten :) ... fast inte just nu, nu doftar hon blöt hund blandat med parfymdoft... yjick!
Idag har Wilma gått ner till under 28 kg..  27,9. Det tar sig. Hon har inte de bästa lederna så jag vill hålla henne hyfsat slank, fast inte så smal att hon inte har nåt att ta av om hon skulle bli sjuk och äta dåligt.

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Jag tror att Willma är litet trött efter allt badande ;-)



sötisen!

2011-06-20 @ 22:23:59
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0