vimplar



Den blev lite i fånigaste laget kanske..
Till ett rosa flickrum kanske den passar.



Mussetryck och yoyoblommor som jag sydde pärlor i mitten på och ett rosblommigt tyg.



En med knapp. Klippt från ett gammalt utslitet örngott. Vimplar är ett bra sätt att använda upp alla tygsnuttar som ligger och tar plats. Till sist en med ihopsnurrade tygrosor.



Denna gillar jag bäst hittills. Det är olika hundtryck på en beige-grå färgskala.




Den här gången vändsydde jag inte utan zickzackade bara ihop tyget och sydde en raksöm upptill för kanalen. Mycket enklare och snabbare. Jag har trätt i ett snöre för upphängning. Schablonerna hittade jag på nätet, skar ut dem i plast (från plastficka) och färgen jag använt är textilfärg.

Kommentarer
Postat av: Erica

Nämen den sista (eller egentligen alla) vimpeln, GE MIG!!!!! Så himla underbar!!! ;o) Du är superduktig! Hur mycket ska du ha för den eller för att göra en likadan? Im in love. Puss & kram saknar er!

2011-10-25 @ 08:33:28
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0