roses are red




En enda pumpa blev det. Inte blev den gigantisk som det stod på fröpåsen, bara krokig. Strange ;)
Det är den som ligger där nedanför soffan. Häcken är amerikansk hagtorn, blir härlig färg på den.



Jag är svag för korsstygn i rött. När jag bläddrade runt på Pinterest och läste alla roliga eller finurliga eller underbara citat och andra texter fick jag en idé att sy text i korsstygn.
Jag har inte lagt upp någon sida på Pinterest än för jag har inget konto i Facebook. Jag ska bli den sista som går med i Fejan nämligen. Fast Pinterest vill jag gärna hålla till på, måste lösa det på nåt annat sätt. Twitterkonto tror jag gick också, får skaffa mig ett sånt kanske. Som tur är kan man bläddra i alla fall och hitta tonvis med inspiration.

Korsstygnstexten ska jag rama in. En vit ram ska det bli. Jag har ett gäng texter på lager som jag vill sy, få se hur många jag ids.

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Jag har ett Facebook konto men använder det aldrig till att tala om vad jag gör eller tackar ja till de som vill bli vän inte heller bjuder jag in någon....håller med att man måste dra en gräns någonstans....

2011-09-27 @ 22:43:30
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Erica

åh, inte bara jag som är emot facebook alltså! kul att höra, alla andra verkar ju inte ha några riktiga liv... :D

2011-09-28 @ 11:05:26
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0