åter till som det ska va

 
Ordningen är återställd! Wilma har slutat löpa och får bre ut sig i soffan. Det tycker hon inte är mer än rätt faktiskt! Hon vill ha fluff! Fluffigt duntäcke under sig, Klart hon får :) Det är mysigt att kunna skämma bort henne igen. Det är en av anledningarna till att jag har hund, att ha någon att skämma bort riktigt grundligt ;) 
 
Idag har vi varit duktiga, jag och Gullegubben, klippt och räfsat bort allt höstvisset i trädgården och slängt på komposten. Allt är preppat inför våren. Bara december kvar... och januari...en aningens februari... skitjobbig mars... men sen så :) ... fast redan i mars, kanske februari.. kan man tjuvstarta några sådder inne. Leva i nuet - jo jag vet, men fågelkvitter och färsk grönska... jag kan inte låta bli att längta.
 

Kommentarer
Postat av: Blek inge

Och snart får du ju skämma bort mej!

2012-11-18 @ 22:18:28
Postat av: Pysselfarmor

jamen se ääääääääntligen är ordningen återställd!
:-))

2012-11-21 @ 01:08:44
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0