tossig jycke

 
- Jag måste ut och markera så grabbarna hittar mig!

Wilma har bråttom ut  - ungefär femtio gånger om dan.
Herreminje vad hon är löptossig. Hon hukar sig inte längre när hon kissar utan hon står, nästan som en hankatt så hennes dofter ska spridas ordentligt. Det är ungefär mitt i löpperioden nu och det är då det är som värst. Och när hon inte är ute och markerar då ligger hon på golvet och gnyr. Åhhh åhhh hörs det mest hela tiden.
 
 
Någon som vill ha en hund? Hon är billig just nu ;)
Näe... skoja bara.  Wilma är ju min gullesnuttaälskling, hur knasig hon än är!
 
 
Medan Wilma ligger och gnyr så virkar jag prinsessbakelser. Jag ska virka nåt annat gott sedan, bullar eller kakor eller paj kanske.. men först ska jag virka färdigt de här jag börjat med. Det lär ta hela dagen och lite till. Allt tar sådan tid. Jag behöver fler timmar! Känner mig lite stressad av att försöka fylla butikshyllorna mina med alster nu inför julen.. det blir mycket sitta på rumpan och virka. Tur det är kul :)

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

å så ledsna ögon söta Wilman har....men snart är det över och livet är roligt igen!

Tur att du tycker det är roligt att virka många av samma sort. Antar att du gör någon liten ändring på var och en så ingen liknar någon annan heller.
Ha en skön helg! Själv ska jag brodera hela lördag....

2012-11-09 @ 13:16:28
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Raija

Stackars Wilma som har det jobbigt nu, som även får matte att lida. Får hoppas att hon har korta löp, så det inte pågår alltför länge.

Ser att du har fullt upp med virkningen.

2012-11-10 @ 07:13:05
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Vida

Hej fina,
Jag kan förstå om jag lät kryptisk om nyckelpigorna för det var jag nog också. Det här kommer låta lite flummigt men jag står i en situation där jag behöver nån form av vägledning och bad helt enkelt om ett tecken i form av en nyckelpiga.. så dök de upp i knappform hos dig som jag nog inte lagt märke till om du inte skrivit den detaljen.. vi får se vart nyckelpiga leder.

Kramar

2012-11-10 @ 08:38:36
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Ingegerd

Wilma ser verkligen lidande ut! Känner igen det där med att vilja ut var femtonde minut. Har det dykt upp några friare?

2012-11-10 @ 12:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0