vi var först!

 
Vi är först i kvarteret! Ja möjligtvis först i hela byn där vi bor med att sätta upp julbelysning i buskarna. Kanske det smittar... få se -  jag hoppas det :)
Lite tidigt kanske många tycker... äh skit samma... det är nu belysning behövs, nu när novembermörkret lagt sig över oss och tynger som en domedag.
Det syns inte på den uschliga bilden men det blev jättefint och stämningsfullt. Jag väntar ett tag med julstjärnor och granris (om jag kan hålla mig ) ... men några lyktor kanske man skulle kunna sätta ut i trädgården..
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Inga ljusgirlanger uppe ännu, men ljuslyktorna är framme. Har köpt sådant där elektriskt ljus som jag satt i dem....byter ut de till riktiga ljus när vi väntar gäster :-)

2012-11-12 @ 23:44:23
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Raija

Nu var du tidigt ute :-), men håller med om att det är nu det behövs lite ljus. Vi har inte satt upp någon än.

2012-11-13 @ 07:52:32
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Blek-inge

Hurra!
Då hittar jag fram i mörkret.

2012-11-13 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0