moi et mon jardin

 
Saxen ska snart komma i bruk för jag ska röja ur växthuset, klippa bort det sista av gurkplantorna och göra iordning inför den oundvikliga vintern. Morgonen har varit immig och dimmig men nu glimtar solen fram faktiskt. Den kan få hålla sig framme så blir det mysigare med utefixande.
 
Dagens outfit. Tjusigt va ;) Varm jättekofta, gammal "gör inget om den blir skitig klänning", mjukisbrallor och gummistövlar. Vid parkbänken blommar den sista ringblomman... vemodigt. Hösten är vemodigt vacker, det är nog därför jag tycker om den så mycket. 

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Sådan klädsel betyder att man ska göra något roligt!
;-)) och så fick jag en bild av dig! Kul!
Provlapparna får nog sitta i sin pärm ändå...de är så olika stora. Om jag tycker mönstret är litet tråkigt så stickar jag liiiiiiiiiten provlapp och är det roligt så blir det litet större provlapp. Men idén är ju bra - ska fundera på det.

2012-10-03 @ 12:34:06
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se
Postat av: Raija

Visst är det skönt att bara slänga på sig kläder som man inte är rädd om och sen om de passar ihop eller inte, gör inget. Själv har jag en gräslig kappa när jag ute i trädgården. Köpte den för 100 kr och den har någon konstig plastyta, ungefär som en regnjacka och fleece på insidan. Sen har den massor av fickor, vilket är praktiskt och en huva. Älskar den för att den är praktisk, men den beige färgen är gräsligt ful. Men vad gör det när man bara ska vara ute i trädgården :-).

Kul att se en bild av dig också.

2012-10-03 @ 16:24:04
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Vida

Det är nog första gången jag får se dig på bild, vad kul :)Älskar hösten på alla vis..
Kramen

2012-10-09 @ 06:10:15
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0