resten av födelsedagen

Gustav Vasa kyrka ligger alldeles vid Odenplan. Idag gick jag dit på högmässa. Det var stämningsfullt och vackert.
Under tiden jag fick andlig spis så hade Gullegubben, den gamle hedningen ;) börjat laga hålet på gårdsplan, (som vi lovat laga för det rann ner vatten), med betong och sedan fortsatte vi att fixa annat uppe i lägenheten. En hylla i badrummet sågades till och kom på plats, köksklockan kom upp på väggen och en tavla och en del annat fix och trix. 
 
 
Nu har vi kommit tillbaka hem till huset i Roslagen och avslutat med en take away från Kinan. Räkor satay och Kycklingwok. Gott!
Sisådär... nu är det ett år kvar till nästa firande ;)

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

november!? en skorpion då som jag! huvvaligen!

Postat av: Blekinge

Grattis på din dag lite i efterskott.
Låter fint med lite kyrklighet. Det var länge sedan jag satt i en kyrka och lyssnade. Snart är det min tur att fira. Men det blir mitt i veckan och inget kalasande.

2012-10-01 @ 01:14:30
Postat av: Raija

Grattis i efterskott, för detta hade jag missat. Förstår att du haft en fin dag. Fina bilder också.

2012-10-01 @ 10:17:10
URL: http://www.nitida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0