stora planer

 
Såna här böcker lånar min Gullegubbe på bibblan. Vad månde det bliva... 
 
Vi har eldstäder i nya huset men de funkar inte. Stora planer finns, renovera befintliga ugnar om det går och kanske sätta in en till kakelugn i matrummet. Planerna ligger långt i framtiden, det finns en massa som går före men planer måste man ju ha!
 
Till att börja med ska garderobsgolvet målas och så ska jag måla om skåpet som jag målade nyss... tänkte först att det får duga men jag är inte nöjd med färgen, den blev för vit.
 
Gör om - gör rätt. Mitt mantra ... som alltid. Den här gången har vi låtit blanda till en färg efter en skänk vi har som har precis rätta gråvita färg så den här gången borde det bli rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0