målar vidare

 
Ute regnar det i solskenet. (gjorde ett försök att fota regnbågen)
 
 
Jag fick tillfälle att prova mina alldeles nya gummistövlar för första gången på morgonrundan. De blir perfekta till slaskiga hundpromenader. 
 
Alldeles snart ska jag fortsätta måla garderoben och förhoppningsvis blir jag klar med den idag. Som belöning när jag målat klart ska jag ta ett bad!
 
 
Det blir första gången jag badar i badkaret. Tillfället till ära har jag skaffat badskum med godoft. 
Jag ska krypa ner i hett löddrigt vatten med Leif GW. Inte personen ;) men hans bok Den döende detektiven. 
Där ska jag ligga och mysa och läsa och vifta på tårna tills jag är skrynklig och vattnet är kallt. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Raija

Har tyvärr inte hunnit kika in i din blogg på länge och har nu läst ifatt det jag missat sista tiden. Kul med nytt hus och börja inreda det. Vi gjorde samma sak när vi flyttade hit. Rensade bort allt jag inte ville ha kvar och sen fyller vi det med saker vi tycker om. Vi rensade grovt mycket, vilket är väldigt skönt. Men man hinner samla på sig en hel del genom åren och jag har gjort rensningar flera gånger de senaste åren.

Härligt stora rum det ser ut att vara i nya huset. Det saknar jag lite i vårt lilla hus.

2013-10-16 @ 10:10:55
URL: http://www.nitida.se
Postat av: [Anna]

Mina hundar är Finska lapphundar :)

2013-10-16 @ 12:05:06
URL: http://svanstippen.blogspot.com
Postat av: maja

Härligt med bad, funderar nästan på att ta ett själv. Fast jag har ingen GW...:-) Vart hittade du det där badskummet? Fin flaska:-) Å snygga stövlar! HOppas ni har det bra på nya stället. Hur är det med din "gamla" vovva (D) som du hade förut? Kom att tänka på henne nu. Och bebbelina kan du ju få låna nångång, om du gillar att kliva upp i ottan vill säga hihi

2013-10-16 @ 14:46:39
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0