ordning och reda i nya huset

 
Hit ska alla lakan när jag strukit och vikt. För det ska vara ordning i nya huset. Inget mer rafsa ihop och klämma in. Nä struket och vikt och snyggt. (få se hur länge jag kan hålla det)
Skåpet är jag inte jätteförtjust i...
 
 
men "knorvlorna" är fina. Det är färgen, den oranga som jag inte gillar. Vet inte om det går att måla för det är blank faner. Och på sätt och vis är det synd att måla ett originalskåp (även om det inte har nåt värde). Får se hur jag gör. Tills vidare får det vara sitt oranga jag. 
 
 
Ordning och reda, var sak på sin plats. Det blir så mycket enklare då. 
 
 
Hyllorna har till och med fått etiketter :)

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Visst är de fina de där skåpen, men ändå snyggare i vitt. Ja det är nog svårare att måla på sådana skåp, men det finns säkert någon lösning på det också.

2014-02-03 @ 21:45:47
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Raija

Eftersom de här skåpen inte har något värde idag, så tycker jag att det är en bra idé att måla den. Skåpet är ju fint och den skulle göra sig bättre med en annan färg.

2014-02-05 @ 12:15:06
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Dorothea

O, så fint! Men snälla, måla inte! Speciellt när faneren är i så bra skick. Man är då änna olika i smaken..... :)

2014-02-16 @ 00:16:40
Postat av: Maria

Skåpet är helt underbart som det är! Jättesnyggt mot det vita.

2014-03-05 @ 20:16:21
URL: http://blandrosorochgarner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0