en tur till IKEA

 
Vi har hunnit med en repa till blågula varuhuset också. Vi köpte ett skåp till källaren som ska täcka proppskåpet, Billybokhyllor till mitt syrum och lampor till köket. 
 
 
Jag hade tänkt mig svarta lampor eller möjligen grå egentligen för köket är väldigt vitt men jag tyckte de här var så fina att jag inte kunde motstå. 
 
 
Så fick det bli. Ibland är jag sugen på att göra en tegelvägg där mitt fram runt fönstret och bakom hyllorna fast jag är rädd att det kanske skulle kännas för fejkat och fånigt. Tror det får vara målat som det är så länge. Jag kan ju alltid slänga dit en matta på golvet om jag blir snöblind ;)
 
 
Två Billy med glasdörrar har jag nu som förvaring för garn och annat. Helst skulle jag velat haft ett gammalt jättevackert skåp till förvaring men Billysarna duger jättebra. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Raija

Så fint ni har fått det :-). Ibland måste man bo in sig ett tag innan man vet hur man vill ha det.

2014-01-09 @ 13:33:46
URL: http://www.nitida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0