frukostläsning och paketleverans

 
En av de mysigaste sakerna som finns är att nysta upp yllegarn från härva. Det luktar så gott om ylle. Garnet är Svarta Fåret, tvåtrådigt. Det ska bli vantar. Jag köpte en grå och en vit härva. 
Robban Räv håller koll. Han ska snart till butiken och få en prislapp om halsen, stackarn.
 
Jag har köpt tulpaner för att mota vintern. Kanske skulle valt en annan färg..
 
 
Vita tulpaner funkade inte. Titta vad med snö!
 
 
Lika bra att gilla läget och ta fram nåt varmt att sitta på. 
 
 
Till frukosten läste jag...
 
 
Den här. Sicket trams. 
 
 
Och så har vi köpt grisen i säcken. 
Fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: Herr Nilssons Fru

Mums...så skönt de såg ut på din stol med päls :) varmt o gott, de behövs nu. Grisen i säcken - jaha då gjorde du mig nyfiken..hihi. Tänker inte ens försöka gissa på innehållet - kan ju vara precis vad som helst. Kanske rent av en resa till Maldiverna.
Kramiz

2014-01-21 @ 15:01:24
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se
Postat av: Pysselfarmor

En uppblåsbar gris!!?? ;-)

2014-01-22 @ 22:51:20
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Raija

Väldigt fina vantar och i härliga färger.

Nej, kan tänka mig att vita tulpaner inte fungerar så bra och jag valde att köpa rosa istället, för det fanns inte så många färger att välja på.

2014-01-23 @ 09:27:50
URL: http://www.nitida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0