mio-fynd

 
Lilla pelarbordet som jag målade om har blivit piedestal till min favorithibiskus. Jag ville ha upp blomman från golvet så den inte är i vägen när man ska gå förbi och det blev riktigt bra. 
 
 
Det senaste fyndet är ett bord till hallen. Vi åkte till Mio möbler för att kolla efter en filt till soffan. Det hade de ingen men de hade rea i hela butiken och det här utställningsexet kostade mindre än hälften av ursprungspriset. Hurra! Vi slog till direkt.
Synd bara att det sticker upp ett elementrör ur golvet så bordet inte kan vara mitt under spegeln... det är smällar man får ta. 
 
Jag har letat efter precis ett sånt avlastningsbord men tyckt de kostat för mycket och inte hittat bra på blocket heller men det här blev perfekt. Nu fattas bara en fin lampa och lite något annat att pimpa bordet med.. kanske någon korg för förvaring under också. 
 
Det är otroligt roligt att skaffa saker till nya hemmet, för vi tänker bo kvar här (om gudarna vill). Inget mer tillsvidare. Känns skönt att landa, fast ovant också när man är van att alltid tänka sig bort, vidare, nästa gång, tillsvidare, kanske, vi får se. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Herr Nilssons Fru

Vad skönt ni har hittat hem :) ja de blev fint där med växten på bordet o hallmöbler japp!"!!!
Nu är julen är slut o vi går mot vår då blir man sugen på mycket nytt o fräscht :)
Kramiz

2014-01-08 @ 15:54:01
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0